KÉRDÉSE VAN? ITT MINDENRE VÁLASZT TALÁL

Honnan fogom tudni, hogy a megrendelés sikeres volt?

Miután leadta a rendelését, kap egy visszaigazoló e-mailt arra az e-mail címre, amelyet a rendelés leadásához használt.

Megváltoztathatom a megrendelésemet?

Lehetőség van a megrendelés módosítására, mielőtt azt elküldenék. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon.

Hová kell hozzáadnom a kuponkódomat?

A kuponkódot a pénztárnál kell beírnia, és a "Beváltás" gombra kell kattintania, hogy megkapja a kedvezményt.

Lemondhatom a rendelésemet?

Lehetőség van a rendelés lemondására, mielőtt azt elküldenék. Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk telefonon vagy e-mailben a lemondás érdekében.

Mikor kapom meg a rendelésemet?

Miután elküldtük a megrendelését, értesítést kap a szállítmányozó cégtől. A szállítás általában 2-4 munkanapot vesz igénybe, az Ön tartózkodási helyétől függően.

Fizetnem kell a szállítási költségért?

Ha eléri a 20.000 Ft-os kosárértéket, akkor ingyenes kiszállítást élvezhet a rendelésénél!

Van elégedettségi garancia a termékekre?

30 napos visszatérítési lehetőséget kínálunk. A termék kézhezvételétől számított 30 napon belül kérheti a visszaküldést.

Hogyan tudok fizetni a megrendelésemért?

Rendszerünk minden megrendeléshez automatikusan megadja a rendelkezésre álló fizetési módokat. Előfordulhat azonban, hogy a kívánt fizetési mód nem elérhető. Ilyen esetekben kérjük, hogy válasszon alternatív fizetési módot. Továbbá bizonyos területeken lehetőség van utánvéttel történő fizetésre is.

Visszaküldhetem a rendelésemet?

A kiszállítástól számított 30 napos visszaküldési jogot kínálunk, amely lehetővé teszi, hogy ezen időszakon belül visszaküldést kérjen.

Mik a visszatérítés feltételei?

A visszaküldéshez a terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan azt átvette, eredeti csomagolásában. Szüksége lesz továbbá a rendelésszámra és az adatokra, hogy meg tudjuk találni a rendelését.

Ha ugyanazt a terméket több példányban vásárolta, csak a bontatlan tételek esetében jogosult a fizetés visszatérítésére, amelyeket vissza kell küldeni.

Nem jogosult visszatérítésre, ha egynél több terméket bontott ki vagy használt el. Például Ön 2 darabot rendelt, és mindkettőt felhasználta, majd visszatérítést kért.


A visszaélések megelőzése érdekében a visszaküldött, fel nem használt termékek után 1 egység árán kap visszatérítést. Hogyan számoljuk ezt ki? Példa: Ön 3x ugyanazt a terméket vásárolta 9990 Ft/db áron (kedvezményes mennyiségi ár), összesen 29970 Ft-ot fizetett (szállítási és illetékek nélkül). Úgy döntött, hogy 2 db-ot visszaküld, mi visszatérítjük Önnek a 29970 Ft – 9990 Ft (példa 1 db ára) = 19980 Ft. A szállítási költség és a fizetési díjak nem téríthetők vissza. Az itt szereplő árak csak példák, és rendelésről rendelésre, illetve akcióról akcióra eltérnek. A számításhoz mindig a vásárlás időpontjában érvényes árakat használjuk.

Mi a visszaküldési folyamat?

Visszatérítés indításához lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. Ha a visszaküldést elfogadjuk, el fogjuk küldeni Önnek a visszaküldési űrlapot, valamint további utasításokat adunk a következő teendőkkel kapcsolatban.

Különböző teljesítő központokkal dolgozunk, ezért kérjük, ne küldje vissza automatikusan a termékeket anélkül, hogy előbb felvenné velünk a kapcsolatot az utasításokért. Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy nem kérjük a termékek visszaküldését, de teljes kártérítést tudunk nyújtani Önnek.

A hozzánk visszaküldött termékeket előzetes visszaküldési kérelem nélkül nem fogadjuk el. Mi vagy partnereink nem áll módunkban utánvétes szolgáltatással történő visszaküldést elfogadni. Amint a termékeket visszaküldték hozzánk vagy a teljesítési partnerünkhöz, egy 30 napos ablak kezdődik, amelyben felülvizsgáljuk a visszaküldött termékeket és a dokumentációt, és visszatérítést fogunk küldeni Önnek az Ön által megadott bankszámlaszámra.

Fizethetek a rendelésemért a kiszállítás után?

Igen, fizethet. Azonban azt javasoljuk, hogy fizessen előre, így extra pénzt spórolhat meg az utánvét mellőzésével.

Mi történik, ha az online fizetésem nem sikerül? Hogyan tudom megoldani?

Ha a fizetés nem teljesül, kérjük, frissítse az oldalt, és próbálja meg újra. Ha úgy gondolja, hogy a fizetése sikeres volt, de nem kapott visszaigazolást, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Vannak-e további díjak vagy költségek a tranzakcióimhoz kapcsolódóan?

Extra díj csak akkor adódik hozzá, ha az utánvétes fizetést választja.

Milyen fizetési metódusokat fogadnak el a vásárláshoz?

Elfogadjuk a hitelkártyákat, bankkártyákat (mastercard, visa, American Express, discover és diners). PayPal és utánvétes fizetést.

Érzékeny bőrre is alkalmasak a termékei?

Igen, termékeink minden bőrtípusra alkalmasak, beleértve az érzékeny bőrt is.

Hatékonyak a termékek?

Igen, a termékeink nagyon hatékonyak, és ami még jobb, hogy természetesek. Ha azonban valamilyen okból kifolyólag a termékünk nem felel meg Önnek, a kiszállítástól számított 30 napon belül visszaküldheti, és mi visszatérítjük a pénzét.

Mi a visszaküldési szabályzat?

30 napig ingyenesen kipróbálhatja termékeinket, ha szeretné, ingyenes, személyre szabott 30 perces ismertető hívást biztosítunk Önnek, hogy a lehető leghamarabb megismerhesse termékeinket.

A termékeket állatokon tesztelik?

Nem, termékeink kegyetlenségtől mentesek és nem teszteltük állatokon.